Telefonisch bereikbaar; ma t/m vrij 8:30-12:00 & 13:00-16:00 uur

Tandartspraktijk Oelp - Hoogh Boulandt

Catharijnesingel 77 – 3511 GN – Utrecht – Tel: (030) – 231 96 25

 

Telefonisch bereikbaar; woensdag t/m vrijdag 9:00-12:00 & 13:00-16:00 uur

Werkwijze

Aanmelding:
Wanneer u op zoek bent naar een tandarts, kunt u zich aanmelden op de homepage. Nadat wij de gegevens hebben verwerkt in ons systeem, wordt u door ons gebeld om een afspraak in te plannen.

Nieuwe patiënt:
Bij uw eerste afspraak vragen wij u een medische anamnese (gezondheidsvragenlijst) in te vullen. Download medische anamnese.

Controle:
Tijdens de controle wordt het hele gebit bekeken. Voor eventuele verdere behandelingen dient u een nieuwe afspraak te maken. U kunt uw volgende controle en/of behandeling direct bij de balie inplannen.
Wel zo fijn, wanneer u uw gebit optimaal wilt blijven onderhouden.

Behandeling:
Indien u denkt dat er een behandeling nodig is, moet er eerst een afspraak voor een consult worden gemaakt en daarna een afspraak voor een behandeling. Op deze manier kunnen wij de benodigde behandeltijd inplannen.

Behandeling vindt alleen plaats op afspraak

Afspraak Maken:
Afspraken kunnen telefonisch tussen 9:00-12:00 uur & 13:00-16:00 uur of aan de balie worden gemaakt. Per email kunnen geen afspraken worden gemaakt.

Afspraak niet nakomen:
Voor een niet nagekomen afspraak worden kosten in rekening gebracht.

  • Afspraken tot               < 30 min. > minimaal 1 werkdag     (24 uur) annuleren /verplaatsen.
  • Afspraken langer dan > 30 min. > minimaal 2 werkdagen (48 uur) annuleren/verplaatsen

Aan de hand van de duur en soort behandeling worden de kosten bepaald. Bedenk dat wanneer u een lange afspraak op een zaterdag wilt afzeggen, dat u dan uiterlijk de woensdagmiddag ervóór telefonisch contact met ons dient op te nemen.

Pijn:
Indien u een zeer ernstige pijnklacht heeft, kunt u onder voorwaarden met spoed bij ons terecht. Bij een zeer ernstige pijnklacht buiten werktijden zie onze homepage spoedgevallen.

Betalingen:
De betalingen gaan sinds 1 december 2019 via Infomedics naar uw verzekeraar als u een tandartsverzekering heeft. Een eventueel restbedrag waarvoor u niet verzekerd bent, kan dus mogelijk aan u doorberekend worden door uw eigen verzekeraar. Indien u geen tandartsverzekering heeft dan krijgt u de factuur van Infomedics in de brievenbus. Infomedics verzorgt de debiteurenadministratie voor medische beroepsbeoefenaren en instellingen in de gezondheidszorg. Deze organisatie kent de mogelijkheid voor gespreide betaling. Voor meer informatie kunt u bellen met de Infomedics Servicedesk via 036-20 31 900.. Voor vragen over uw nota kunt u veel informatie terugvinden op infomedics.nl/contact

Balie:
Wilt u zo vriendelijk zijn er voor te zorgen dat wij uw juiste adres, verzekering -, telefoon- & mail gegevens hebben. U kunt dit aan de balie doorgeven.

Risico:
Bij o.a. kroon en brugwerk krijgt u garantie. Wanneer andere tandartsen hier echter aan werken of wanneer men niet regelmatig op controle komt en het niet goed onderhoudt, vervalt deze garantie.